2015. január 6., kedd

Blog: Amikor nem értek egyet a módszerrel, mert szar

Nem rajongok a hazugságért, ha politikáról van szó. Egyik oldal mellé sem vagyok hajlandó beállni, ha ferdít, hazudik, elkendőz, stb.

Vannak facebook oldalak, amelyek módszeres lejáratókampányokat indítanak a Fidesz ellen. Ez rendben van. Szólás szabadság, meg társai. Legyen! Egyet is értenék velük, ha néha nem csúszna be olyasmi, aminek a szellemiségével nem értek egyet. Most pl. 2015.01.06. észrevettem, hogy az "Egymillióan az előrehozott választásokért" oldal leközölt egy tényként közölt "cikket", melyben fikázzák L. Simon Fidesz közeli képviselőt, amiért az elvileg ezt állította oldalán: "Végre! ! Nemrég javasoltam ugye, hogy a vasárnapi online vásárlás kiküszöbölésére aznap kacsoljuk le az internetet. A kormány mintha meghallotta volna a fohászomat. (Bár könyveket, pl. a versesköteteimet azért lehessen online rendelni hétvégén, szerintem.)" 


A kommentekben elszabadult a pokol, ami azért sajnálatos, mert az eredeti hír egyáltalán nem biztos, hogy L. Simon szájából hangzott el és a célja sem az volt, hogy feszültséget generáljon. Inkább valaki, aki hasonlóan hozzám, néha ráér, készített egy alternatív oldalt, ahol kiélheti a humorát.



Ez mind szép és jó lenne, ha a forrás nem egy olyan facebook oldalról származna, melynek valóságtartalma már azonnal megkérdőjeleződik azáltal, hogy a neve alatt az úr humoristának aposztrofálja magát:


L. Simon L. vélhetőleg fake oldala.

Elképzelhető, hogy nem ellenőrzött anyagokkal manipulálják a már amúgy is lázongó tömeget? Igen.
Szükség van erre. Nincs.
Maradjunk tiszták!

Amennyiben én tévednék és L. Simon tényleg ezt nyilatkozta, akkor elnézést kérek minden érintettől és fogják úgy fel, hogy blogom csak egy gerilla marketing az olvasottságért!
És az én k**** anyámat!