2016. június 23., csütörtök

Pőre igazság: Amanda Seyfried

Amanda Seyfried egy fotózáson vett részt, amely tökéletesen sikerült. Egy másik blog szerint - a nevüket nem írnám ki - Seyfried kisasszony rosszul tette, amiért nem vett bugyit a készülő képsorozathoz, de szerintem ez butaság.
Persze, képmutató vagyok!
Mert nagy a pofám, hogy a bulvár fotósok egy igazi kis kizsákmányoló köcsögök, akik belemásznak az ember vagy ember lányának seggébe, hogy olyan részleteket mutassanak meg belőle, amelyek...
...bármilyen furcsa legyen is, de hozzátartoznak az emberi testhez.
Jelen esetben pedig pont a Mamma Mia! sztárjának (mozifilm) a (ejj, milyen szóval illessem, hogy se túl durva, se gyerekes ne legyek?) punciját sikerült megfelelő szögből lekapni és úgy elénk tálalni, mintha nem láttunk volna korábban már ilyet.
Azért nem tudom, hogy a személyiségi jogok kontra közéleti személyiség jogai hogyan alakulnak ilyen esetben, hiszen amit sikerült Amanda Seyfriedről megmutatni, azért az mégis csak az intim szférájának durva megsértése.
Nos, moralizálhatnék erről napestig, de mondtam, hogy képmutató vagyok:




Én eddig is kedveltem.

Ha esetleg megnéznéd a többit is: Amanda Seyfried nagy napja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ide tessék írni, ha van mit: