2015. február 27., péntek

eXp tollából: Érzelemre-éhezve

Az érzelem nem valós

Egy átlagos napnak indult, átlagos ébredés átlagos érzelemváltozással.
A mézédes álomból ébredve, soha nem jó ráeszmélni egy új szürke nap kezdetére.
Gondolkodtam, és abban a pillanatban elhessegettem a szomorú érzéseket,
és reménykedtem valami jobb kezdetben. Reggel mégis vidáman, életkedvvel
ébredtem, habár tisztában voltam vele, hogy ez az érzés nem belőlem ered, és
nem lesz hosszú életű. Az vidámság oka a reggeli merevedésem volt, és a
kedvem hamarosan le is lankadt.



Visszatérő múlt sikolya

A kedvetlen énem újra előtört, és a színek nélküli világ újra magába fogadott.
Az ébredés és a felkelés vontatott folyamata után a reggelizés gondolata körvonalazódott
ki bennem. -És ha most kivételesen nem reggeliznék? Pattant ki a kérdés abban
a pillanatban fejemből. Talán akkor máshogy alakulhatna ez a nap, nem
ugyanúgy, mint mindezek előtt. Ezzel irányt is változtattam az első cél felől
a szobámon törve a fejem. A gondolat nem csak felvetődött, értelmet és
megvalósítást is nyert tőlem.


Unalmas nappal volt

A reggelit mellőzve mivel kezdődne a reggel, ha nem televízió bámulással
és netezéssel? -Ennyire mégsem hanyagolhatom el magam.
Irány mosdani, majd minden tevékenység ideje eljön idővel. Úgy is lett.
Mindezek mellett mégis végig untam az egész napot. Ha nincs értelme a
napjainknak, és nincs kivel töltenünk, akkor a játék is lehet unalmas
vagy bármilyen izgalmasnak megírt és eljátszott film.
Én a 18. életévem reggeleit már nem a semmire gondolva akartam eltölteni,
azt szerettem volna, ha lenne célom, vagy valakim.


Az este reménytelen kezdete

Több tíz órának tűnő nappal után végre beesteledett. Olyan bús képpel vágtam
neki az estének, mint amilyenné vált az arcom a reggeli vidámság elmúlása után.
Kivéve, hogy volt egy "talán." Talán holnap máshogy alakul minden.
Ezzel el is kezdtem felkutatni valami számomra megfelelő felnőtt filmet,
hogy kedvet kapjak a manuális önkielégítéshez. A start gombon a kurzor,
végre okozok egy kis örömet magamnak. Gondoltam én, DE NEM!
Az élet még azt a kicsiny örömet is elvette, ami csak pár másodpercig tartott
volna, munkabefektetés hatására. Megcsörrent a mobilom.....


A titokzatos hívó

-Igen tessék? eXp vagyok.
-Szia. Boróka vagyok, nincs kedved kicsit kipolírozni a jogosítványod?
-Szia, hát az attól függ, miben tudnék segíteni?
-Este mennénk a "Future"-be oda kéne elfuvarozni kocsival, persze ha nem tervezted, hogy alkoholt fogyasztanál.
-Szerencsétek van, nem szívesen iszom alkoholt. 5 perc és ott is vagyok.
-Ok rendben, Szia. És köszönjük szépen.


Baktattam a szomszédba

Kissé összekaptam magam, nem számítottam jóformán semmire. Elviszem őket bulizni,
hazavezetek, és ha telefonálnak, akkor értük megyek. Szimpla sofőr meló,
túlontúl egyszerű. Este csekély a forgalom, főleg egy kisvárosban.
Emellett csináltam már ilyet, nekik nem is egyszer. Átlagos öltözet, kabát,
alatta melegítő. Még csak meg sem fordult a fejemben, hogy velük tartok
bulizni, meg ugye józanul nem a legésszerűbb bulizni, de ha nem vezetnék, akkor sem szívesen innék
szeszes italt. Boróka barátja Papó már várt. -Nem most megyünk rögtön,
maximum 1-2 óra. És azzal a lendülettel meg is kínált mindenféle finomsággal
és üdítővel. Olyan este 9 óra fele járhatott az idő. Leültem és vártam.


Egy rejtélyes 4. fél

Boróka említette, hogy lesz még velünk egy lány, ő nemsokára érkezik.
Nekem teljesen mindegy volt, úgy is azt fuvarozom, akit beengednek az
autójukba. Boróka máris kiszúrta egy bicikli jellegzetes kattogását, és a
kapu záródását, a rejtélyes lány megérkezett. Aloának hívták.
Amint betoppant egyből rálátásom nyílt bársonyos vörös arcára. Először,
azt hittük, hogy a hideg hatására de az első rákérdezőnek adott válaszából kiderült,
hogy csak kicsit túl sokat tartózkodott a szolárium csövek közelében.


Megismerkedés közelebbről

Már első látásra is sokkal lehengerlőbb volt, mint a legtöbb lány a
közelben. A sapkája levételekor kiszabadultak gyönyörű göndör barna fürtjei
és hallatta finoman csengő hangját is egy "Sziasztok!" erejéig.
Borókának feltűnt, hogy még nem ismerjük egymást és kicsit sem habozva kezdte
Aloa bemutatásával.
-Aloa, eXp, ... eXp, Aloa.
-Szia, Aloa vagyok, zengtek újra az angyalok hangszerei. (És az a mosoly. :)
-Szia, én eXp. ,köpni nyelni alig tudtam.
És ezzel a lendülettel lehettem aznap újra vidám másodjára.


A szépség kivirágzik

Ahogy vetkőzött, egyre többet beszélt, és egyre jobban kezdett kibontakozni.
Kezdtem egyre jobban megérteni, és lassan az egész átfordult csodálattá.
Csupán annyira történt, hogy ez a lány röpke negyed óra alatt több
érzelmet ébresztett fel bennem, mint amennyi egész nap keresztbe kasul
cikázott rajtam. A nap utolsó pár órája teljesen beleégett a fejembe.

Az aznapi előzmények akár törlődhetnének is, 'gondoltam' és teret engedhetnének teljes mértékben
e kifinomult érzelmek elhelyezéséhez, agyam legeldugottabb zugaiban.