2014. november 19., szerda

Blog: Hazaáruló lenne az utca embere?

Kedves politikus, aki szerint az utca a hazaárulók játszótere:
Én, aki kimentem az utcára, negyven éve vagyok ugyanaz az ember.
Negyven éve megszülettem - magyarnak és erre lehetek büszke.
14 éves korom óta dolgozom ilyen-olyan formában.
Ez idő alatt semmit nem változtam, csak öregedtem.
Nem lettem gazdag, nem lettem fontos ember.
A nép fia, az utca embere vagyok.
Te változtál!
Te lettél politikus!
Te lettél "fontos" ember!
Ha valaki lehet hazaáruló, az szerintem te lehetsz.
Én negyven éve ugyanaz vagyok.
És szerintem, már nem sokáig leszel fontos ember.
Mert mi, akik ugyanazok vagyunk, mióta élünk, el fogunk kergetni minden minket sértegető, élősködő senkit.


Mi, akik az utcára mentünk, mi szavaztunk nektek bizalmat.
Ti éltetek vele vissza.
Legalábbis, nagyon úgy tűnik számunkra.
Ezért megyünk ki az utcára.

Ti nem tanultok a történelemből?
Amikor a nép kiment az utcákra, akkor azok, akiknek bizalmat szavaztak, valamit nagyon rosszul csináltak.
Nem olvastok történelemkönyveket?
Mindig, amikor az emberek, nagy csoportokban kivonultak az utcára, akkor változások jöttek.
Mert ami addig volt, nem működött.
Nem a nép hibája.
A tiétek.
Mi lennénk a hazaárulók?
Nem hiszem.

Mi csak élni akarunk.
Ha úgy érezzük, hogy akiket oda ültetünk, fölénk, hogy képviseljék az érdekeinket és nem azt teszik, amit elvárunk, az utcákra vonulunk.
Mint most.

Szerinted?